PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Perfumeria tagomago.pl testuje program lojalnościowy ZenCard

Autor: dlahandlu.pl 16 lutego 2015 10:21

W grudniu i styczniu program lojalnościowy ZenCard testowany był przez perfumerię internetową tagomago.pl. - Użytkownicy nie muszą szukać żadnych kodów rabatowych, a my wiemy jakie promocje i rabaty są dla nich interesujące i sprawiają, że do nas wracają" - mówi Jakub Gierasimiuk, dyrektor zarządzający tagomago.pl.

Platforma do zarządzania programami lojalnościowymi, ZenCard łączy dane o zakupach online i offline, dając sprzedawcom możliwości dopasowywania promocji do zainteresowań klientów, a równocześnie dba o anonimowość konsumentów.

Aby dołączyć do jednego z programów lojalnościowych po transakcji dowolną kartą płatniczą należy podać swój numer telefonu i zgodzić się na otrzymywanie personalizowanych zniżek i okazji. Przy kolejnych zakupach rabaty są przyznawane automatycznie, a informacja o nich pojawia się na terminalu płatniczym i wydruku z niego. Dodatkowo system umożliwia sprzedawcy komunikację z klientem m.in. poprzez SMS.

- Nie potrzebujemy danych, które można komuś odsprzedać i nie zamierzamy na tym zarabiać. Co istotne, nie gromadzimy danych osobowych, takich jak nazwisko, pesel czy adres zamieszkania. Administratorzy systemu ani sprzedawcy nie otrzymują informacji o klientach, do których skierowali swoją ofertę promocyjną  - komentuje Krzysztof Klimczak, prezes ZenCard.

Specjalna aplikacja instalowana jest na terminalach płatniczych (z możliwością zastosowania w pojedynczym sklepie lub całej sieci) oraz integruje się z systemami e-commerce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9683

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane