Perła wystartowała z kampanią

Autor: wirtualnemedia.pl 12 września 2012 12:02

W telewizji, internecie i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa piwa Perła (Perły Browary Lubelskie).

Nowa kampania Perły ma charakter wizerunkowy. W prosty sposób pokazuje proces produkcji tegopiwa: począwszy od zbioru chmielu, aż po nowoczesne linie produkcyjne. Reklama pod hasłem „Perła. Najbardziej lubelskie piwo na świecie" ma podkreślać charakter, upór i pasję, którą pracownicy tego browaru wkładają w to, co robią. 

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca października - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat i kanały tematyczne z oferty TVN), internet oraz outdoor (300 tablic w całej Polsce).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane