PGS uruchomił program lojalnościowy dla sklepów Top Market i Minuta8

Autor: dlahandlu.pl 1 sierpnia 2014 10:23

Polska Grupa Supermarketów (PGS) na początku lipca br. uruchomiła program lojalnościowy dla klientów w wybranych placówkach Top Market i Minuta8.

Testy zastosowanych rozwiązań przeprowadzono w wybranych placówkach w Lublinie i Otwocku w okresie maj-czerwiec 2014. Wdrożenie poprzedził cykl szkoleń dla pracowników z zakresu obsługi klienta.

- Głównymi celami programu są: wzmocnienie relacji klienta z placówką, podniesienie wartości koszyka zakupowego oraz zindywidualizowanie oferty promocyjnej  - wyjaśnia Michał Sadecki, prezes zarządu PGS .

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4171

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane