Piccolo wspiera sprzedaż przed Dniem Dziecka

Autor: pr 26 maja 2017 14:45

Dzięki Piccolo tegoroczny Dzień Dziecka nabiera zupełnie nowego wymiaru i przenosi najmłodszych tam, gdzie spełniają się marzenia. Wszystko za sprawą niezwykłych tatuaży dołączanych do dwóch smaków Piccolo: brzoskwinia i truskawka.

Tatuaże 3D po zeskanowaniu mobilną aplikacją Tap2C zmieniają się w trójwymiarowe, poruszające się kreskówkowe postaci: krokodyla podrzucającego truskawkę, figlującą małpkę, sympatycznego węża z truskawką, latającą papugę i oczywiście kultową postać Piccolo, która już
od 25 lat towarzyszy najmłodszym podczas najważniejszych rodzinnych wydarzeń.

Z okazji Dnia Dziecka Piccolo dołącza do Piccolo Peach i Strawberry aż 50 000 zestawów prezentowych, zawierających pięć trójwymiarowych tatuaży. Produkt jest dostępny w sieciach: Żabka i Carrefour. Innowacyjna promocja marki Piccolo skierowana jest do dzieci w wieku od 6 do 10 lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11054

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane