Pięć sieci handlowych wśród 10. największych reklamodawców

Autor: www.dlahandlu.pl 13 września 2016 10:00

Według danych firmy Nielsen za okres 29.08 - 04.09 2016 r. sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 8 642 548 z i była wiceliderem zestawienia. W pierwszej 10. największych reklamodawców tygodnia znalazło się łącznie pięć sieci handlowych.

Na czwartym miejscu w zestawieniu znalazła się IKEA, który na reklamę telewizyjną przeznaczyła 6 825 165 zł. 

Szóstą pozycję w rankingu zajęło Tesco z wydatkami rzędu 4 785 905 zł.

Na ósmym miejscu w omawianym okresie uplasowała się się Carrefour, która wydała 4 574 679 zł. Na miejscu dziewiątym jest sieć Rossmann, która na reklamę w telewizji wydała w tym czasie 4 532 434 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane