Pierwsza marka jajek z wolnego wybiegu promuje się w internecie

Autor: wirtualnemedia.pl 4 września 2013 10:22

Kurka Wolna - tak nazywa się marka jajek z chowu na wolnym wybiegu. Jej twórcy postawili sobie za cel, by była to pierwsza wyrazista marka jajek na polskim rynku.

Jak przystało na nazwę marki, jej brand hero to kura. 

Kurka Wolna to marka stworzona przez Polskie Fermy Grupa Producentów, firmę zajmującą się produkcją oraz hurtową i detaliczną sprzedażą jaj. Autorzy pomysłu kreatywnego - agencja Havas Worldwide Warsaw - zapowiadają, że ich kura będzie inna niż wszystkie. Bohaterkę marki cechować ma: błyskotliwość, wścibskość, zawadiackość i pewność siebie. Działania reklamowe na razie są prowadzone w Internecie (Facebook, YouTube, strona internetowa) i na nośnikach outdooru w Warszawie. Za całościową koncepcję promowania nowej marki, od identyfikacji wizualnej po strategię komunikacyjną, odpowiada grupa Havas Worldwide w Polsce, która zdobyła ten budżet w przetargu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane