Pierwsza polska firma weszła na chiński rynek e-commerce

Autor: WPHiI Pekin 20 maja 2015 10:18

QuarticON to pierwsza w Polsce i jedna z nielicznych na świecie firm, która zdobyła licencję do prowadzenia działań reklamowych w Chinach, Hongkongu i na Tajwanie. Współpraca i integracja z Baidu, chińskim odpowiednikiem Google, to pierwszy krok w rozwoju firmy na nowym rynku - informuje Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad i Konsulatów RP.

QuarticON świadczy kompleksowe rozwiązania z zakresu inteligentnych systemów personalizacji i rekomendacji. System przetwarza dane o zachowaniach użytkowników, tworzy ich profile behawioralne i w ten sposób proponuje im najlepiej dopasowane produkty. Z narzędzi QuarticON korzysta już kilkaset firm, w tym Tchibo, Tesco, Intersport, Komputronik i Praktiker.

Chiny to najszybciej rozwijający się rynek e-commerce na świecie. Szacuje się, że wartość sprzedaży e-commerce w Chinach w 2015 roku wzrośnie o 37,3 proc. i wyniesie 298 miliardów dolarów.

- Większość firm technologicznych, które chcą działać globalnie, marzy o zdobywaniu rynku amerykańskiego. My przed podjęciem decyzji o kierunku rozwoju zadaliśmy sobie szereg pytań. Jak internet będzie wyglądał za kilka lat? Który rynek będzie największy? I wybraliśmy Chiny, gdzie już teraz ponad 600 mln ludzi korzysta z internetu. To tyle, co łączna populacja USA i UE. Przed nami pasjonująca i ciężka praca na jednym z największych i najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na świecie - mówi Paweł Wyborski, założyciel QuarticON i Szef Technologii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane