Pierwsze półrocze w Polomarkecie: Nowy prezes, inwestycje w modernizacje i customer experience

Autor: dlahandlu.pl 14 czerwca 2017 14:04

Pierwsze półrocze w Polomarkecie: Nowy prezes, inwestycje w modernizacje i customer experience fot. Polomarket

Pierwsze sześć miesięcy br. w Polomarkecie upłynęło pod znakiem zmian i inwestycji. W kwietniu nowym prezesem sieci został jej dotychczasowy dyrektor operacyjny i członek zarządu – Michał Seńczuk. Polomarket sukcesywnie powiększa sieć sklepów i modernizuje starsze placówki. Zaskoczeniem dla rynku było wypowiedzenie umowy Grupie Handlowej PL Plus.

25 listopada 2016 r. sieć Polomarket złożyła wypowiedzenie dotyczące jej funkcjonowania w GH PL Plus. Media dotarły do tej informacji w marcu br. - 25 listopada ub.r. złożyliśmy wypowiedzenie, które zgodnie z umową będzie obowiązywać przez rok. Mamy zatem sporo czasu, aby przemyśleć nasze funkcjonowanie i korzyści płynące z udziału w GH PL Plus oraz podjąć ostateczną decyzję. Chcielibyśmy pozostać w strukturze grupy, ponieważ nadal mamy dobry kontakt z pozostałymi udziałowcami i bardzo doceniamy zarówno nasze relacje biznesowe, jak i samą ideę przyświecającą powołaniu tej organizacji. GH PL Plus z pewnością jest platformą ułatwiającą budowanie skali biznesu detalicznego, ale zasady funkcjonowania Polomarketu w tej organizacji muszą zostać zweryfikowane – wyjaśniło nam biuro prasowe sieci.
Polomarket wszedł do Grupy pod koniec 2014 r, kiedy uzyskano zgodę UOKiK. Inicjatorami powołania Grupy są trzy sieci: Piotr i Paweł, Bać-Pol i Topaz.

14 kwietnia br. Michał Seńczuk, dotychczasowy dyrektor operacyjny i członek zarządu Polomarketu, został powołany na stanowisko prezesa zarządu. Jako dyrektor operacyjny był odpowiedzialny za osiąganie założonych celów biznesowych spółki, w szczególności za podwyższanie rentowności sklepów oraz za realizację działań operacyjnych. Jako prezes zarządu będzie zarządzał pionem operacyjnym i koordynował działalność całej spółki.

Od początku br. Polomarket otworzył dwa sklepy (w Uniejowie, Jaworznie) i zamknął również dwie placówki (w Katowicach i Gogolinie). Sieć zmodernizowała sześć placówek (Buk, Konin, Lubin, Koło, Wałbrzych i Września). Polomarket stawia na przestronniejszą salę sprzedaży, lepszą ekspozycję działów produktów świeżych oraz inwestuje w nowy sprzęt (chłodnie, lady).
- Zgodnie z przyjętą strategią sukcesywnie modernizujemy starsze sklepy naszej sieci. Mamy na uwadze przede wszystkim zapewnienie naszym klientom optymalnej jakości i komfortu zakupów – mówił Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.
Sieć zainwestowała również w nowe systemy chłodząco-grzewcze zainstalowane w sklepach. W ramach pilotażu w niektórych obiektach zainstalowano też ogniwa fotowoltaiczne. – Zdecydowaliśmy, że sukcesywnie będzie zmieniać dotychczasowe systemy na nowocześniejsze i bardziej ekologiczne. Stale pracujemy nad poprawieniem efektywności energetycznej i jesteśmy w końcowej fazie przygotowania obiektu neutralnego dla środowiska – powiedział Krzysztof Szultka.

  • Pikaczu 2017-06-19 16:30:46

    "Chcemy być postrzegani jako pracodawca, który dba o swoich pracowników i ich rodziny – dodaje Beata Zielińska." - pani Beato - jesteście tacy czy tylko chcecie być tak postrzegani? Bo to robi różnicę...

  • gapcio 2017-06-16 22:10:00

    bez szans, kolejny kandydat do upadku

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10826

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane