Pierwszy w Polsce salon Sono Idoni otwarty w Starym Browarze

Autor: pr 18 września 2015 11:23

Sono Idoni to pierwszy w Polsce multibrand stricte z włoskimi markami. Sklepy charakteryzują się dużą powierzchnią, o metrażu od 500 do 1000 metrów kwadratowych

Poznański sklep posiada powierzchnię 800 metrów kwadratowych, dającą możliwość odpowiedniej ekspozycji całej gamy asortymentu zarówno damskiego jak i męskiego. Marki proponowane przez Sono Idoni w wielu przypadkach dopiero zadebiutują w Polsce. Zaś te, które były już wcześniej obecne na naszym rynku w niewielkim stopniu, będą miały premierę w tak dużej skali.

W części damskiej znajdziemy dwie linie - formalną, którą wyznaczają cornery Emporio Armani i Peserico, oraz linię casual, reprezentowaną przez marki Gaudi i Yes Zee. Z kolei w części męskiej, linię formalną uosabiają Pal Zileri i Tombolini, zaś linię casual przedstawiają GAS i AT.P.CO.

W ciągu najbliższych dwóch lat Sono Idoni planuje rozwinąć swoją sieć wielkopowierzchniowych multibrandów do siedmiu lokalizacji w całej Polsce. Koncentrując się na dużych miastach i kluczowych galeriach handlowych na terenie tych miast, tak jak ma to miejsce w Poznaniu, gdzie marka zdecydowała się otworzyć swój pierwszy sklep w Starym Browarze.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane