PIH: Nie godzi się, aby premier Polski reklamowała konkretną sieć handlową

Autor: PIH 8 lipca 2015 13:47

Wczoraj premier Ewa Kopacz chwaliła w mediach sieć Biedronka. Środowisko handlu jest oburzone tą wypowiedzią. Nie godzi się, aby premier Polski reklamowała konkretną sieć handlową - mówi Waldemar Nowakowski, prezes Polskiej Izby Handlu.

- Nie jest to pierwszy raz, gdy osoba na stanowisku premiera publicznie wspiera sieć Biedronka – w 2011 roku Donald Tusk publicznie deklarował, że robi tam zakupy. Zadaniem rządu jest troska o rozwój handlu i tworzenie warunków równej konkurencji. Przedsiębiorcy handlowi są zniesmaczeni kolejnym przypadkiem promowania konkretnej firmy przez osobę na tak ważnym publicznym stanowisku. Trudno zrozumieć z czego wynika kolejne takie zdarzenie - dodaje prezes PIH.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2015-07-09 18:59:56

    Skandal kolejny raz p. Kopacz bierze udział w reklamie, wcześniej na okładkach kobiecej prasy teraz Biedronkę. Czy rząd nie powinien dbać o polski handel. Ciekawie jak Kopacz zniesie śmieciowe umowy skoro Biedronka przez Nią chwalona tę formę stosuje.Jak tak chwali Biedronkę to niech sie zatrudni w niej lub ktoś z jej otoczenia-najlepiej jako "tajemniczy pracownik" może warto powołać policje pracy!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane