REKLAMA
REKLAMA

Piotr Cyrwus ma zwiększyć znajomość marki Agito.pl

Autor: pr 25 września 2014 11:25

22 września, pod hasłem: „Zakupy z przyjemnością", wystartowała kampania reklamowa Agito.pl, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce. Kampania ma zasięg ogólnopolski i emitowana jest w telewizji, internecie, radio i w kinie. W kampanii wziął udział Piotr Cyrwus, znany aktor telewizyjny i teatralny.

REKLAMA

Głównym celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki oraz uświadomienie widzom i użytkownikom, że w Agito można nabyć produkty już w 13 kategoriach: Komputery, Elektronika i Foto, Strefa Gracza, AGD, Dom i Ogród, Motoryzacja, Sport i Turystyka, Zdrowie i Uroda, Dla Dzieci, Moda, Książki, Film i Muzyka, Dla Zwierząt oraz Artykuły Spożywcze.

Działania reklamowe zrealizowane zostaną w 2 etapach z finałem przed świętami Bożego Narodzenia. Każdego dnia kampanii wykorzystany zostanie unikalny mechanizm promocji ograniczonej czasowo. 30 sekundowe spoty telewizyjne emitowane są na antenach stacji z grup Polsat i TVN. Towarzyszą im kampanie: w sieci kin Multikino, w stacjach radiowych: RMF FM i Radio Zet oraz szerokie działania w internecie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA