Piotr Fronczewski w kampanii reklamowej Polomarketu

Autor: propertynews.pl 1 października 2014 13:57

1 października rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów POLOmarket. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca roku.

Motyw przewodni kampanii stanowi pojęcie Multilogiki - jako nowej filozofii kupowania w POLOmarkecie. Koncepcję wyjaśnia i twórczo rozwija bohater marki - Profesor. W tę postać wcielił się znakomity aktor Piotr Fronczewski. Na czym polega Multilogika i jak korzystać z multilogiczności na co dzień - naukowiec opowiada w lekkich spotach obyczajowo-komediowych.

Wykreowana przez pana Piotra Fronczewskiego postać zakręconego na punkcie Multilogiki profesora ucieleśnia powszechne pragnienie kupowania "więcej za mniej". W pierwszej części kampanii Profesor Polowy wyjaśnia w spotach telewizyjnych i radiowych, skąd się wzięła i jak działa multilogiczna filozofia kupowania.

Działania promujące POLOmarkety obejmują także outdoor i szerokopasmową kampanię w Internecie, uwzględniającą działania w mediach społecznościowych. W największych stacjach telewizyjnych będą emitowane 30-, 15- i 5-sekundowe spoty reklamowe, które wyreżyserował Michał Gazda. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Brandman, a dyrektorem kreatywnym projektu jest Dariusz Chwierut.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane