Piotr i Paweł celuje w 500 produktów marki własnej

www.portalspozywczy.pl 28 września 2012 11:08

Obecnie sklepy poznańskiej sieci Piotr i Paweł oferują ponad 250 produktów pod marką własną. Do końca 2012 r. na półkach ma być ich ponad 300, a w 2013 r. już 500.

W przyszłym roku, oraz kolejnych latach sieć chce wprowadzać do naszych sklepów ok. 200 nowych produktów rocznie.

 - W przyszłym roku obroty generowane ze sprzedaży marek własnych przekroczą 5 proc. całkowitych obrotów sieci - powiedział Piotr Woś, prezes sieci.

Marka własna jest jednym z elementów strategii Piotra i Pawła, która ma pomóc sieci w poradzeniu sobie, na trudnym rynku, w sytuacji spowolnienia gospodarczego i nasilającej się konkurencji ze strony sklepów dyskontowych.

Przypomnijmy, że poznańska sieć Piotr i Paweł zarządza obecnie siecią ok. 90 sklepów, z czego większość działa w największych aglomeracjach i miastach średniej wielkości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane