Piotr i Paweł chce przyspieszyć ekspansję

www.portalspozywczy.pl 28 czerwca 2013 14:01

Piotr i Paweł chce przyspieszyć ekspansję

Poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł chce w tym roku zwiększyć liczbę sklepów o 10, ale w kolejnych latach planuje przyspieszyć ekspansję i otwierać nawet kilkanaście sklepów rocznie - zapowiada w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl prezes sieci Piotr Woś.

- Nasza ekspansja odbywa się coraz bardziej dwutorowo. Rozwijamy sklepy własne i franczyzowe , nasi franczyzobiorcy otwierają kolejne sklepy. Drugą gałęzią rozwoju są nowi franczyzobiorcy, którzy przychodzą do nas jako partnerzy ze swoimi sklepami - dodaje.

- Liczymy , że potencjał wzrostu sieci będzie utrzymany głównie poprzez rozwój ilościowy, a część nowych placówek generować będzie z racji swojej wielkości stosunkowo mniejszy obrót - mówi także Woś.

Prezes dodał, że w tym roku, najdalej do 15 grudnia, pojawi się setny supermarket Piotr i Paweł w Polsce.

- W tej chwili koncentrujemy się na średnich i dużych i miastach powyżej 200 tys. mieszkańców oraz na obrzeżach aglomeracji. Planujemy otwarcia w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie To są lokalizacje, w których chcemy najbardziej intensywnie się rozwijać w najbliższych latach - powiedział Woś.

Dodał, iż potencjał stolicy jest nadal bardzo duży. W najbliższym czasie planowane jest otwarcie sklepu w Konstancinie pod Warszawą, a następnych latach w Wilanowie i w centrum Warszawy.
 - W Poznaniu mamy 15 sklepów, a miasto jest co najmniej trzy razy mniejsze, więc myślę, że można mówić o dużym potencjale rozwoju jeśli chodzi o Warszawę - powiedział prezes Woś.

- Warszawa jest miastem, gdzie nie jest łatwo o lokalizację, a my też mamy określone oczekiwania. Klient musi mieć możliwość np. zaparkowania, dlatego łatwiej nam rozwijać się na obrzeżach aglomeracji warszawskiej niż w samej Warszawie, chociaż takie projekty też będą się pojawiać w najbliższych latach - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • XD 2013-06-30 14:06:51

    W Krakowie nie mają ani jednego Piotra i Pawła, za to w Rzeszowie są w 2 miejscach.

  • Konrad 2013-06-28 17:15:52

    Najpierw trzeba zmienić politykę cenową w marketach PiP by konkurować z najlepszymi. Niestety jak dotąd promocje w tej sieci widziałem tylko w momentach gdy zbliżał się termin ważności poszczególnych produktów- wtedy to i promocje się pojawiały a ja dziękuję za produkty w cenie promocyjnej, którym pozostał jeden lub max. dwa dni przydatności.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane