Piotr i Paweł chce trzykrotnie zwiększyć liczbę produktów marki własnej

Autor: portalspozywczy.pl 17 stycznia 2012 14:58

Obecnie na półkach sklepów poznańskiej sieci Piotr i Paweł można znaleźć ok. 100 produktów pod marką własną. W planach operatora jest poszerzenie tej liczby do 300 towarów o słodycze, makarony, produkty sypkie: kasze, ryże.

W połowie 2011 r. (po 7 miesiącach) od wprowadzenia marek własnych na półki sklepów sieci udział w sprzedaży towarów pod marką własną wynosił ok. 1 proc.

Czytaj więcej w serwisie www.portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane