REKLAMA
REKLAMA

Piotr i Paweł chce trzykrotnie zwiększyć liczbę produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 8 lutego 2012 19:02

Sieć supermarketów Piotr i Paweł przyspiesza rozwój produktów pod marką własną sieci. Obecnie na półkach poznańskiej sieci supermarketów można znaleźć ponad 100 produktów typu private label. W planach na ten rok jest dalszy rozwój tego asortymentu do ok. 300 produktów, niemal w każdej kategorii.

REKLAMA

- Klienci szukają korzystnych cen, a my oferujemy produkty pod własnym brandem atrakcyjne cenowo, nie odbiegających jakościowo od produktów segmentu premium znanych marek dostępnych na rynku - mówi Joanna Pawełczyk, rzecznik prasowy Piotra i Pawła.
W marce własnej Piotr i Paweł znajduje się duży wybór przetworów, wędlin i produktów nabiałowych: masła, śmietany, serów, mleka, a także jaj. W ofercie znajdują się też dania gotowe m.in. pierogi i sałatki. W samych bakaliach sieć Piotr i Paweł ma ok. 20 indeksów marki własnej.
Kolekcja produktów marki własnej wyróżniona jest logo Zawsze Jakość Piotr i Paweł na brązowym tle - kolorze dostojności i elegancji - tak więc klienci podczas dokonywanych zakupów mogą je łatwo odszukać.
Obecnie poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł zarządza w całej Polsce ponad 80 supermarketami.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA