REKLAMA
REKLAMA

Piotr i Paweł kolejną siecią oferującą produkty marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 13 sierpnia 2010 07:11

Piotr i Paweł kolejną siecią oferującą produkty marki własnej

Sieć Piotr i Paweł wprowadza do swoich sklepów produkty marki własnej. Produkty należą do kilku kategorii i pozycjonowane są w segmencie premium, są wśród nich m.in. wyroby garmażeryjne, mleczarskie, czy soki owocowe.

REKLAMA
Produkty pod marką własną sieć będzie sprzedawać pod logo „Piotr i Paweł", co dodatkowo ma uwiarygodnić ich wysoką jakość. Operator będzie promował własną linię wyrobów hasłem „Zawsze jakość Piotr i Paweł".

Na opakowaniach „kolekcji" produktów sieciowych dominuje kolor brązowy nawiązujący do logotypu sieci, do tego oszczędna nowoczesna grafika i liternictwo, które ma dostarczyć klientom jasnej informacji o towarze.

Pod marką własną „Piotr i Paweł" klienci mogą już kupić sałatki (jarzynową, jajeczną, porową, hawajską, z tuńczykiem i ze śledziem), a także zestawy sałatkowe (grecki, z mozzarellą, z serem wędzonym i z tuńczykiem). W ofercie z kategorii produktów świeżych są także pizze (4 sery, capricciosa, z salami, wegetariańska), sery smażone (z kminkiem oraz bez kminku). Sieć proponuje także wyroby garmażeryjne, takie jak pierogi do odgrzania (ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami, z serem) oraz pyzy drożdżowe.

W najbliższym czasie do sklepów poznańskiej sieci mają trafić oznaczone logo „Piotr i Paweł" jajka (w tym m.in. z chowu ściółkowego, z wolnego wybiegu), a także soki z pomarańczy i jabłek.

Sieć sklepów Piotr i Paweł liczy obecnie ponad 70 sklepów. Placówki sieci zanotowały w I kw. 2010 r., w porównaniu z tym samym okresem roku 2009 wzrost obrotów o 25 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA