Piotr i Paweł liczy na 10 proc. wzrost obrotów w 2012 r.

www.portalspozywczy.pl 27 września 2012 16:14

Piotr i Paweł liczy na 10 proc. wzrost obrotów w 2012 r.

W I połowie 2012 r. dynamika naszych obrotów wyniosła 11 proc. Z danych za sierpień wynika, że nasze wyniki były na podobnym poziomie. Oczywiście, musimy wziąć pod uwagę pogarszającą się sytuację gospodarczą, a także zaostrzającą się konkurencję wśród sieci handlowych, mam jednak nadzieję, że w 2012 r. zanotujemy r/r min. 10 proc. wzrost obrotów. Moim daniem mogą one przekroczyć w tym roku ponad 1,9 mld zł - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł.


- Chcemy się rozwijać na poziomie przynajmniej kilkunastu procent rocznie. W obecnej sytuacji to wydaje się bardzo dobrym wynikiem - dodaje prezes Woś. Firma rośnie dzięki nowym otwarciom, ale także wzrostowi sprzedaży w już działających sklepach.

Piotr Woś, pytany jak na wyniki jego sieci, a także innych firm handlowych działających na polskim rynku może wpłynąć zapowiadane przez ekonomistów istotne pogorszenie koniunktury gospodarczej w II połowie 2012 r. i I połowie 2013, stwierdził, że istotne problemy mogą mieć najmniejsze podmioty, działające na rynku, a także te sieci, które nie potrafiły dostosować strategii do obecnej sytuacji.
- Wszystkie firmy, które w ciągu ostatnich lat przygotowały się tak jak my, do kryzysu nie powinny się obawiać. Od pewnego czasu nasza sieć bardzo mocno rozwija produkty pod marką własną (sieć ma ich w ofercie ponad 250 - red.), które są tańsze od swoich markowych odpowiedników, ale nie odbiegają od nich jakością. Planujemy także duże akcje marketingowe, które będą wsparciem dla naszej sprzedaży - mówi Piotr Woś.
Jednocześnie dodał, że nadchodzące spowolnienie gospodarcze jest także szansą dla części firm, które wykorzystując sytuację mogą zdobyć silną pozycję na rynku.
 - Uważam, że obecna sytuacja to dla nas szansa na umocnienie naszej pozycji na rynku handlowym. W dodatku, jeśli założymy, że rok 2013 będzie czasem najtrudniejszym, to później można się spodziewać odbicia w gospodarce, i wzrostu konsumpcji - tłumaczy Piotr Woś.
Poznańska sieć Piotr i Paweł zarządza obecnie siecią ok. 90 sklepów, z czego wiekszość działa w największych aglomeracjach i miastach średniej wielkości.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane