Piotr i Paweł Market - nowy franczyzowy koncept poznańskiej sieci

www.portalspozywczy.pl 7 października 2015 21:28

Piotr i Paweł Market - nowy franczyzowy koncept poznańskiej sieci Dwa pierwsze sklepy w nowym koncepcie ruszyły 7 października, fot. mat.własne

Piotr i Paweł Market, to nowy koncept franczyzowy, który poznański operator testuje na rynku handlowym. Dwa pierwsze sklepy w nowym koncepcie ruszyły 7 października – dowiedział się serwis portalspozywczy.pl.

Nowy koncept Piotra i Pawła przygotowany jest dla sklepów osiedlowych i testowany jest w Poznaniu na Osiedlu Stare Zegrze oraz w Gniewkowie na Kujawach. Według nieoficjalnych informacji pierwsze efekty są zadowalające. Nowy koncept koncept przeznaczony jest dla franczyzobiorców prowadzących sklepy o powierzchni 250-500 mkw.

Piotr i Paweł przygotował dla nowego konceptu nowe logo, nową wizualizację sklepów, politykę promocyjną, handlową, logistyczną, innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu asortymentem oraz zapasem magazynowym.

Piotr i Paweł Market oferuje swoim klientom szeroki asortyment, w którym reprezentowane są wszystkie kategorie produktowe, z różnym poziomem głębokości wyboru. Szczególny nacisk w doborze produktów położony został na kategorie świeże oraz „zdrową żywność”.

W całym asortymencie mocno reprezentowane są marki własne: „Lubię” w segmencie ekonomicznym i „Piotr i Paweł zawsze jakość” w segmencie średnim.

Nowy marketowy koncept sklepu pozwoli sieci Piotr i Paweł na znaczne przyspieszenie rozwoju sieci i zwiększenie skali działalności. 

Pełny tekst na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Tomek 2016-01-06 10:37:59

    logo słabe faktycznie

  • Marcel 2015-10-21 12:48:24

    Nie podoba mi się to logo. Wyszedł nadąsany Piotr i Paweł albo zakaz wjazdu jakiś.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane