PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

"Piotr i Paweł po drodze": nawet 150 sklepów w 2 lata (galeria zdjęć)

Autor: dlahandlu.pl 9 sierpnia 2017 12:58

"Piotr i Paweł po drodze": nawet 150 sklepów w 2 lata (galeria zdjęć) fot. PTWP

Pod szyldem Piotr i Paweł w drodze powstał nowy format sklepów typu convenience na stacjach BP. 1 pilotażowy sklep działa na stacji BP w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 144c. Kolejne dwa zostaną otwarte do końca tygodnia w Warszawie i Krakowie. Całodobowe sklepy będą działać na powierzchni 140-150 mkw. Docelowo, jeżeli pilotaż sprawdzi się, może powstać do 150 sklepów w tym formacie w ciągu 2 lat.

Asortyment obejmie 3000 pozycji w tym 200 indeksów marki własnej Piotr i Paweł: napoje, przekąski, dania gotowe, wędliny, nabiał, produkty fit, energetyczne, bezglutenowe. Jak zapewniają przedstawiciele obu sieci codziennie ok. 300-500 pozycji będzie dostępnych w cenach promocyjnych. 

Ze strony Piotra i Pawła za projekt odpowiada Piotr Drządzewski, który jest wiceprezesem w spółce Piotr i Paweł Detal.  Przedstawiciele sieci Piotr i Paweł oraz BP stwierdzili, że uruchomienie wspólnego projektu to efekt obserwacji rynku i klientów, którzy coraz częściej szukają możliwości szybkiej i wygodnej realizacji zakupów " po drodze", bez odwiedzania dużych super czy hipermarketów. Sklepy Piotr i Paweł po drodze na BP mają realizować wiele misji zakupowych w formacie 24/7. Dla obu firm to szansa na poszerzenie bazy klientów.

Piotr Drządzewski zapytany o możliwość otwierania samodzielnych sklepów Piotr i Paweł po drodze poza stacjami BP odpowiedział, że na obecnym etapie nie jest to rozważane. Koncept został stworzony i będzie rozwijany na stacjach BP.

BP i Piotr i Paweł zapytani o wcześniejsze doświadczenia w podobnych projektach (Piotr i Paweł z Shell-em, a BP z Carrefourem) stwierdzili, że tamte koncepty powstawały w czasach, gdy klienci nie byli zainteresowani taką ofertą, bo woleli zakupy w dużych marketach. Obecnie trendy się zmieniły i jest ogromne zainteresowanie ze strony klientów szybkimi i wygodnymi zakupami. Firmy sądzą więc, że to dobry moment na uruchomienie projektu. Nawet jeżeli w perspektywie jest zakaz handlu w niedziele m.in. na stacjach o pow. powyżej 80 mkw. "Nie możemy czekać na zmiany które ewentualnie nadejdą. Trendy zmieniają się obecnie co 2 lata. Klienci są niecierpliwi. Chcemy im zaproponować rozwiązania, których oczekują dzisiaj. Jeżeli wejdą zmiany prawne dotyczące handlu na stacjach po prostu dostosujemy się do nich - powiedziała Joanna Lutosławska-Rogoż, kierownik projektu w BP. Jak zapewniają przedstawiciele BP sieć szukała lokalnego partnera na polskim rynku, bo chce trafiać w specyficzne potrzeby lokalnych klientów. W Wielkiej Brytanii sieć współpracuje z Marks&Spencer, w Niemczech z Rewe pod szyldem Rewe to go, a w Holandii z Albert Heijn.

BP zarządza obecnie 520 stacjami w Polsce. Piotr i Paweł ma 146 supermarketów. Do końca roku sieć planuje przekroczyć liczbę 150 sklepów i zmodernizować najstarsze obiekty.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9445

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane