REKLAMA
REKLAMA

Piotr i Paweł startuje z kampanią z blogerami kulinarnymi

Autor: wirtualnemedia.pl 21 stycznia 2014 08:21

Sieć sklepów Piotr i Paweł zaczęła roczną kampanię reklamową z udziałem autorów blogów kulinarnych Crust and Dust, Kuchenne Szaleństwa oraz Tomek Woźniak Gotuje.

REKLAMA

W kampanii z udziałem blogerów sieć Piotr i Paweł reklamuje różnorodne dania, które można kupić (ewentualnie ich składniki) w tych sklepach. Pierwsza odsłona, prowadzona w zeszłym tygodniu, promowała kuchnię meksykańską, a w kolejnych, cotygodniowych etapach będą prezentowane potrawy z różnych stron świata.
W akcji biorą udział twórcy trzech popularnych blogów kulinarnych: Magda i Adam Gendźwiłłowie (Crust and Dust), Tomek Woźniak (Tomek Woźniak Gotuje) oraz Dorota Indycka (Kuchenne Szaleństwa). Co miesiąc będą oni prezentować nowe wideo przepisy dostępne w serwisie atelier.piotripawel.pl oraz na youtube'owym kanale Piotra i Pawła. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA