Piotr i Paweł testuje nowy program lojalnościowy "Po2jamy rabaty"

Autor: www.dlahandlu.pl 13 października 2015 09:36

Piotr i Paweł testuje nowy program lojalnościowy "Po2jamy rabaty" fot. za podwajamyrabaty.pl

7 października w 19 sklepach sieci Piotr i Paweł został uruchomiony pilotażowo, nowy program lojalnościowy o nazwie "Po2jamy rabaty". Program objął w pełni takie miasta jak Kraków, Skawina, Niepołomice, Kielce, Łódź, Pabianice, Wrocław oraz Płock.

Program w formule "Po2jamy Rabaty" daje możliwość wyboru pomiędzy opcją natychmiastowego rabatu, a opcją odkładania środków na karcie. Klienci mogą wykorzystywać odkładane na swojej karcie środki na zakup produktów ze specjalnego Katalogu Produktów za 50% ceny.

Korzystając z karty "Po2jamy Rabaty", cena półkowa produktu obniżana jest o 25% środkami pobranymi z karty Klienta , a do tego Piotr i Paweł podwaja rabat i obniża cenę jeszcze o 25% wartości produktu. W efekcie klient z kartą "Po2jamy Rabaty" za produkty z Katalogu Produktów, przy kasie płaci 50% ceny.

Przypomnijmy, ostatnio również Spar dokonał zmian w swoim programie lojalnościowym. Nowy regulamin zakłada, że klienci otrzymają punkt za każdą wydaną złotówkę w przypadku osiągniętego progu minimalnych zakupów, który będzie określany indywidualnie przez każdy sklep. Poszerzono również katalog nagród. Zmienił się także termin ważności punktów – został on wydłużony do 24 miesięcy, aby uczestnicy programu lojalnościowego mieli więcej czasu na zebranie punktów na nagrody o wyższej wartości.

Jak wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia 47% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. W porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które uczestniczą w więcej niż jednym programie oraz które są aktywne w programach. Najbardziej znanym  jest PAYBACK - aż 38% uczestników programów lojalnościowych deklaruje uczestnictwo w nim.

Uczestnicy programów lojalnościowych deklarują też większą aktywność: w zeszłym roku osób bardzo aktywnych, czyli takich, które znają swój status w programie (liczbę punktów) i starają się zawsze korzystać z programu było 29%, zaś w tym roku odsetek ten wzrósł do 38%.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • aga 2016-07-25 15:04:36

    No chyba źle liczysz wydasz tylko 60 zł a 30 zł to wirtualne pieniądze które naliczono za zakupy a nie z twojego portfela. Mnie ciekawi co oznacza że to się odbywa w niektórych miastach,czyli u mnie nie.aga

  • szach 2015-12-01 20:21:59

    Ciekaw jestem jak im pójdzie. Postarali się nieźle "oszukać" klienta, bo tak naprawdę, to wybrane produkty sprzedają za 75% i to wtedy, gdy ktoś wcześniej wydał furę kasy. W najlepszym przypadku jak wydam 1000 zł, to mam na karcie 30zł. Mogę sobie wtedy kupić litr Jacka Danielsa zamiast za 120 zł, to za 60zł, ale 30 zł z karty pobierają. Efektywnie dają około 5% upustu, ale paragony trzeba mieć po 300 zł i więcej. Wg mnie oprócz tego, że to mało atrakcyjne dla klienta, to zbyt skomplikowane. Ja osobiście nie mam karty, a produkty z etykietą programu omijam i nigdy nie kupuję, bo nie mógłbym przeboleć, że ktoś może je mieć "za pół ceny". Tak myśli więcej osób i ciekaw jestem czy to specjaliści od promocji ujęli w prognozach :-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane