Piotr i Paweł testuje usługę skanowania zakupów

Autor: wyborcza.biz 21 września 2014 22:57

Sieć Piotr i Paweł w podwarszawskim Brwinowie testuje usługę samodzielnego skanowania zakupów przez klientów. Takie rozwiązanie już wkrótce może pojawić się w kolejnych placówkach sieci - czytamy na wyborcza.biz.


Aby skorzystać ze specjalnego systemu Scaneo, klienci muszą posiadać kartę lojalnościową Piotra i Pawła. Po przyłożeniu karty do specjalnego urządzenia, klientowi wydawany jest przenośny skaner, który może następnie zostać zamontowany w uchwycie wózka sklepowego.
Klienci, wędrując po sklepie, sami skanują kody kreskowe wkładanych do koszyka produktów. Zeskanowane towary dodawane są do widocznej na ekranie skanera listy zakupów. Skaner może służyć także jako czytnik cen. Przy pierwszym skorzystaniu ze skanera, obowiązkowa jest weryfikacja towarów włożonych do koszyka przez klienta. Przy kolejnych zakupach klienci są do tego typu weryfikacji losowani.
Jak zauważa wyborcza.biz, w pierwszych tygodniach po wdrożeniu systemu liczba transakcji z wykorzystaniem Scaneo wzrosła z 2 proc. do 5 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane