REKLAMA
REKLAMA

Piotr i Paweł tworzy w sklepach "Targowiska" z regionalną ofertą

Autor: dlahandlu.pl 20 czerwca 2016 11:12

Piotr i Paweł tworzy w sklepach "Targowiska" z regionalną ofertą fot. Piotr i Paweł

Piotr i Paweł od czerwca br. wprowadza sprzedaż wybranych kategorii produktów świeżych od regionalnych producentów w ramach Targowisk Piotr i Paweł. Projekt ma odpowiadać na oczekiwania konsumentów, poszukujących oryginalnych towarów lokalnych o znanym pochodzeniu.

REKLAMA

Targowiska Piotr i Paweł to wydzielone strefy w supermarketach Piotr i Paweł, na których lokalni dostawcy sprzedają swoje produkty, opowiadając o ich wytwarzaniu i zapraszając do degustacji. Wśród prezentowanego asortymentu znalazły się wędliny, sery, ryby wędzone, domowe pierogi i pieczywo. 

Targowiska Piotr i Paweł organizowane są od piątku do niedzieli, w wybranych sklepach sieci. Projekt już jest pilotażowo wdrożony w 8 supermarketach w Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie, a następnie będzie rozszerzony w kolejnych supermarketach.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu, licząca obecnie 134 sklepy. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2.123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc.

Niedawno informowaliśmy, że stoiska z warzywa i owocami od lokalnych producentów uruchamia Carrefour, a Tesco uruchamia stoiska „Spróbuj Zanim Wybierzesz” w ponad 80 hipermarketach w Polsce. Z kolei Lidl od dłuższego czasu promuje dla działu owocowo-warzywnego nazwę "Ryneczek Lidla".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA