PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Piotr i Paweł wykorzystuje gazetkę do zmiany postrzegania sieci

www.portalspozywczy.pl 3 czerwca 2014 18:38

Sieć sklepów Piotr i Paweł realizuje strategię repozycjonowania - spółka chce przestać być postrzegana jako sklep z wyższej półki dla zamożniejszych klientów, a zacząć pozycjonować się jako market na codzienne zakupy dla wszystkich klientów, niezależnie od zasobności ich portfela.

Aby osiągnąć zamierzony efekt, sklepy Piotr i Paweł zaproponowały klientom m.in. nową, specjalnie zaprojektowaną gazetkę promocyjną. Sieć supermarketów postawiła na agresywną obniżkę cen 16 produktów, liderów swoich kategorii produktowych. Właśnie te produkty od teraz będą znacznie bardziej promowane w gazetce Piotra i Pawła - każdy z nich zajmuje w folderze całą, pojedynczą stronę.

Elementem repozycjonowania cenowego Piotra i Pawła jest także przygotowane przez sieć nowe hasło reklamowe: "15 tysięcy produktów taniej inż myślisz". Bez zmian mają pozostać szerokość i głębokość asortymentu sieci oraz standardy obsługi i zarządzania sklepami. Jednocześnie sieć rozwija kategorię produktów pod marką własną: "Piotr i Paweł Zawsze Jakość" i produktów ekonomicznych pod brandem "Lubię:.

Sieć Piotr i Paweł na koniec maja miała w Polsce 105 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Matka 2014-06-06 02:38:13

    Byłam raz w tym sklepie. Porażka. Wszystko niemal o połowę droższe niż u konkurencji. Z czym do ludzi....

  • Inżynier 2014-06-04 05:38:15

    Obniżki? Ratunku. I tak dużo drożej niż w hipermarketach. Ten sklep był i będzie zawsze dla tych, którzy na cenę chleba i masła zwracać uwagi nie muszą.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane