Piotr i Paweł wzorem dyskontów stawia na akcje tematyczne

Autor: www.dlahandlu.pl 16 lipca 2014 11:00

Na początku roku sieć sklepów Piotr i Paweł rozpoczął roczną kampanię reklamową z udziałem autorów blogów kulinarnych. Firma organizuje również akcje tematyczne. Pod hasłem "Ameryka bliżej niż myślisz" współpracujący z siecią blogerzy przygotowali szereg przepisów na najpopularniejsze dania kuchni amerykańskiej.

Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych sieci sklepów Biedronka, podkreslał niedawno, że każda akcja tematyczna to ważny element, który przyciąga klientów i pobudza ich zainteresowaniem, co przekłada się na wyższą sprzedaż.

Akcje tematyczne to również ważny element polityki sieci Lidl. Zdaniem Andrzeja Wojciechowicza, doradcy w firmie FMCG Business Consulting,  tego rodzaju kampanie zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów.

Przypomnijmy, Piotr i Paweł chce zacząć pozycjonować się jako market na codzienne zakupy dla wszystkich klientów, niezależnie od zasobności ich portfela. Aby osiągnąć zamierzony efekt, sklepy Piotr i Paweł zaproponowały klientom m.in. nową, specjalnie zaprojektowaną gazetkę promocyjną. Sieć postawiła na agresywną obniżkę cen 16 produktów, liderów swoich kategorii produktowych. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane