Piotr i Paweł zrezygnuje z nowego konceptu?

Autor: franchising.pl 18 sierpnia 2016 17:40

Nowy koncept Piotr i Paweł Market miał wprowadzić markę na rynek convenience. Zarząd sieci woli jednak skupić się na supermarketach - pisze portal franchising.pl

Dalszy rozwój nowego konceptu stoi pod znakiem zapytania. – Do tej pory powstały trzy takie sklepy. Będziemy jednak koncentrować się na naszym flagowym formacie, czyli supermarketach otwieranych w lokalach powyżej 500 mkw. – mówi w rozmowie z franchising.pl Robert Krzak, członek rady nadzorczej Piotr i Paweł.

Więcej na franchisign.pl

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane