Piotr Woś: Marki własne pozwalają budować lepsze postrzeganie cenowe

www.portalspozywczy.pl 21 czerwca 2013 17:40

Piotr Woś: Marki własne pozwalają budować lepsze postrzeganie cenowe

Supermarkety Piotr i Paweł pracują nad zupełnie nowym projektem w segmencie ekonomicznych marek własnych, a produkty powinny pojawić się w tym roku. W tym celu sieć Piotr i Paweł z Grupą Bać-Pol utworzyły Grupę Handlową PL Plus i razem będą zlecać produkcję produktów pod marki własne w segmencie ekonomicznym.

W ramach powołania inicjatywy kapitałowej Grupa Handlowa PL PLUS, Piotr i Paweł oraz Bać-Pol będą wprowadzać wspólnie na rynek, w segmencie ekonomicznym, produkty pod nową i wspólną marką.

- Stworzenie ekonomicznej marki własnej od podstaw na rynku tak konkurencyjnym byłoby dla nas samodzielnie niezwykle trudnym zadaniem. Planujemy jeszcze w tym roku wprowadzić ok.100 produktów. - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł.

Dodał, że supermarkety Piotr i Paweł mogą znacznie wcześniej osiągnąć poziom 10 proc. udziału marek własnych w sprzedaży ogółem i może to stać się pod koniec 2014 roku, a nie w 2015 roku jak wcześniej sygnalizowano.

- Marki własne pozwalają nam budować lepszą ofertę dla konsumenta jeśli chodzi o postrzeganie cenowe. Naszą podstawową marką jest „Piotr i Paweł zawsze jakość", która pozycjonuje się jakościowo na poziomie liderów i jest atrakcyjniejsza cenowo. Chcemy też rozwijać markę podstawową poprzez Grupę Handlową PL PLUS, która będzie bardziej marką ekonomiczną i w tym kierunku chcemy się rozwijać - powiedział Woś.

- Oceniamy, że te dwa projekty pozwolą nam pod koniec przyszłego roku realizować już obrót na poziomie 10 proc. jeśli chodzi o udziały marek własnych w obrocie - dodał.

Trwają też rozmowy o poszerzenie dostępności nowej marki ekonomicznej o kolejne polskie podmioty, a obie firmy są otwarte na rozszerzenie koalicji i rozwój zakresu współpracy.

Nowa marka powołana w ramach inicjatywy Grupa Handlowa PL Plus początkowo pojawi się w sklepach założycieli Grupy oraz wybranych polskich sieci blisko współpracujących i zintegrowanych z założycielami Grupy Handlowej PL Plus.

Na półkach 90 sklepów Piotr i Paweł można znaleźć obecnie ponad 400 produktów pod marką własną z tzw. średniej półki. Władze sieci zapowiadają, że ich liczba ma wzrosnąć do 500 pozycji w roku 2013.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane