Piotr Żyła twarzą paluszków Beskidzkie

Autor: dlahandlu.pl 16 kwietnia 2013 09:03

Piotr Żyła - najpopularniejszy sportowiec sezonu zimowego - został twarzą marki Beskidzkie, której właścicielem jest firma Aksam. 16 kwietnia zostanie wyemitowany pierwszy spot z udziałem skoczka. To pierwsza kampania reklamowa zarówno Piotra Żyły, jak i marki, która jest liderem sprzedaży w kanale tradycyjnym na polskim rynku w kategorii słonych paluszków.

Według Centrum Monitorowania Rynku firma Aksam, w 2012 roku posiadała 38,94 proc. udziału w polskim rynku słonych paluszków licząc reprezentatywną próbę sklepów niezależnych z szyldem miękkiej franczyzy. Produkty marki Beskidzkie dostępne w Polsce, ale również na 21 rynkach całego świata, m.in. we Włoszech, USA, Kanadzie czy Azerbejdżanie.

Spoty z udziałem znanego skoczka - Piotra Żyły - promować będą słone przekąski marki Beskidzkie: paluszki, chipsy i orzeszki.
Celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki Beskidzkie. 

Kampania, która rozpocznie się 16 kwietnia i potrwa do 19 maja, będzie emitowana w TV (stacje ogólnopolskie oraz kanały tematyczne) oraz internecie. W strategii w nietypowy sposób wykorzystano również media społecznościowe: na fanpage'u marki https://www.facebook.com/Beskidzkie zostanie uruchomiona specjalna aplikacja, dzięki której fani będą mieli wpływ na zakończenie spotu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane