PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Piwo napojem najmocniej promowanym za pomocą wideo online

Autor: Gemius 28 czerwca 2017 10:02

Piwo to napój najmocniej promowany za pomocą reklam wideo online. Spoty jasnego z pianką wyświetliły się polskim użytkownikom komputerów 81,5 mln razy. Z danych firmy Gemius wynika jednak, że wśród marek napojów najwięcej oglądających odnotowały kreacje Tiger Energy Drink. Spoty napojów i alkoholi dotarły do największej liczby internautów dzięki stronie Facebook.com.

Kampanie wideo online promujące piwo odnotowały 81,5 mln odtworzeń. To niemal połowa (46,8 proc.) wyświetleń wszystkich spotów z napojami w maju. Piwa pojawiły się na ekranach 10,3 mln osób. Niemal równie liczną widownię miały napoje słodzone typu soft drink, których kreacje oglądało na komputerach 10 mln internautów, generując 36,5 mln odsłon. Trzecie miejsce zajęły napoje energetyzujące: 5,9 mln oglądających i 15,9 mln odsłon. I to właśnie spoty produktu z tej grupy dotarły do największej liczby odbiorców w rankingu marek. Reklamy wideo online Tiger Energy Drink.

Producenci napojów dotarli do największej liczby potencjalnych klientów dzięki spotom na stronie Facebook.com – oglądało je tam 5,8 mln osób. Podobną widownię miały reklamy wideo w serwisie Youtube.com, gdzie wyświetliły się 5,6 mln internautów. Na trzecim miejscu pod względem liczby oglądających znalazły się serwisy grupy Onet - RASP, w których kreacje zachęcające do ugaszenia pragnienia oglądało 4,2 mln osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane