Piwopaki wspomagają sprzedaż browarów rzemieślniczych

Autor: pr/dlahandlu.pl 3 lipca 2017 14:35

Uwarzenie dobrego piwa niestety nie jest już gwarantem powodzenia na rynku. Małe browary już dawno przestały rywalizować między sobą recepturami, czy smakiem, a do walki o gardła konsumentów zaprzęgły zdolnych grafików, marketingowców, czy producentów opakowań.

Mimo, że browary rzemieślnicze zdobyły w ostatnich pięciu latach znaczącą część rynku piwnego, to coraz trudniej jest im się na nim utrzymać. Żeby to zrobić muszą wygrać wyniszczająca wojnę marketingowo – wizerunkową. Obecnie butelka powinna znacząco odróżniać się od innych i nawet atrakcyjne logo przestaje do tego wystarczać. Dlatego coraz więcej browarów sięga po dodatkowe formy pakowania i eksponowania swoich produktów, które pozwalają im na wybicie się na tle konkurencji.

– Piwopaki to świetny pomysł zwłaszcza w czasie targów, festynów, czy lokalnych imprez – często podwaja lub potraja nam sprzedaż w trakcie imprezy, z której goście zawsze chcą wyjść z jakimś fantem. W trakcie ostatnich Dni Limanowej cały zapas koszyczków na piwo wyprzedaliśmy już pierwszego dnia i musieliśmy je szybko domawiać – mówi Mariusz Marek z limanowskiego Browarsa, który zadebiutował na rynku w ubiegłym roku, szybko zdobywając uznanie lokalnych konsumentów. 

Jednym z tego typu narzędzi są tak zwane piwopaki, czyli proste kartonowe koszyczki, dobrze eksponujące najważniejsze elementy butelki, a przy okazji pozwalające na zwiększenie sprzedaży i zaoferowanie klientowi jednocześnie kilku produktów.

W sprzedaży piwopaków specjalizuje się małopolska firma Zapakujeco, która handluje opakowaniami tekturowymi i prowadzi sklep internetowy Zapakujeco.pl.
 – Pierwsze piwopaki przygotowaliśmy dla mojego brata – piwowara domowego – później okazało się, że to patent świetny dla browarów rzemieślniczych i restauracyjnych, obecnie naszymi klientami jest już kilkanaście tego typu firm. W zależności od skali ich produkcji przygotowujemy indywidualnie zaprojektowane sześcio, cztero, trzy i dwupaki – mówi Joanna Ślazyk, prezes firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane