Pizza Hut testuje nowy format restauracji dine-in

www.portalspozywczy.pl 3 lipca 2017 09:45

– Rynek restauracyjny bardzo dobrze się rozwija. Polacy zmieniają tryb życia i jedzą coraz więcej poza domem. W porównaniu z Europą Zachodnią czy Stanami Zjednoczonymi, w Polsce częstotliwość jedzenia na mieście jest jednak wciąż 3-4 krotnie mniejsza. Mamy więc z jednej strony kogo gonić, a z drugiej strony pokazuje nam to potencjał rynku – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Damian Rybak, Brand Prezydent marki Pizza Hut.

– W przyszłym roku przekroczymy liczbę 100 restauracji w Polsce. W tym roku otworzymy ok. 20 restauracji w różnych formatach. Wierzę, że ten wzrost w przyszłych latach będzie przyśpieszał. Rozwijamy zarówno duże restauracje dine-in z pełną obsługą kelnerską i pełnym doświadczeniem marki, jak i mniejsze formaty, takie jak Pizza Hut Express, które zapewniają szybką pizzę w 5 min oraz w wybranych lokalach pokrywają zapotrzebowanie na dostawy do domu – mówi Brand Prezydent marki.

Pizza Hut testuje obecnie nowy format restauracji dine-in ( z obsługą kelnerską). Pierwsza taka restauracja powstała w Arkadii w Warszawie. Kolejny taki lokal powstanie w CH Złote Tarasy. – Chcemy na początek otworzyć kilka restauracji w nowym koncepcie w Warszawie, by poznać reakcje naszych gości i dalej się rozwijać – tłumaczy Rybak.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 281544

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane