Placówki handlowe coraz częściej organizują prospołeczne akcje

Autor: Rzeczpospolita 16 maja 2011 09:28

Największe centra handlowe każdej soboty i niedzieli odwiedza miesięcznie kilkanaście milionów klientów, którzy spędzają tam co najmniej kilka godzin w tygodniu. Co prawda z najnowszego badania CBOS wynika, że Polacy niechętnie przyznają się do tego, że wolny czas przeznaczają głównie na zakupy, jednak chyba nie do końca można tym deklaracjom ufać - piasze Rzeczpospolita.

Weekendowe zakupy w hipermarketach to okazja do udziału w prospołecznych akcjach. Tysiące Polaków korzysta z tej możliwości. Do nowych upodobań rodaków przyczyniają się nie tylko same placówki handlowe, ale także wielkie korporacje wespół z organizacjami charytatywnymi. Organizując np. zbiórki żywności, czy zachęcając do przynoszenia produktów przeznaczonych do recyklingu, zwracają uwagę na swoją prospołeczną i proekologiczną działalność.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane