Plany marki Subway na 2014 r.

Autor: www.dlahandlu.pl 5 lutego 2014 20:10

Otwieranie kolejnych punktów sieci oraz dalszy rozwój marki Subway Cafe - to plany firmy na najbliższy rok.

W obecnej chwili na polskim rynku działa 86 punktów Subway. Przez ostatnie trzy lata liczba restauracji rozpoczynających działalność utrzymywała się na stałym poziomie - franczyzobiorcy otwierali około 20 nowych lokali rocznie. Marka szacuje, że ponad 40 proc. jej licencjobiorców to multifranczyzobiorcy - prowadzący więcej niż jedną restaurację.

Podobnie jak w roku ubiegłym marka ma w planach rozwój restauracji w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. Będzie także stawiała nacisk na zaistnienie w przestrzeniach niestandardowych m.in. przy dworcach PKP i stacjach benzynowych. Kolejnym konceptem wprowadzonym i rozwijanym na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej jest Subway Café. Do czasu otwarcia pierwszych lokali w Polsce i na Węgrzech firma rozwijała koncept na terenie USA, gdzie pod jej szyldem działa 20 takich punktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane