Platforma Hel Spot promuje markę EB

Autor: pr 11 lipca 2016 09:46

Platforma Hel Spot promuje markę EB Fot. mat.pras.

Rusza HEL SPOT - nowa miejscówka nad Bałtykiem, do której sponsor - marka EB zaprasza wszystkich ludzi spragnionych dobrej zabawy, muzyki i relaksu w nieskrępowanej wakacyjnej atmosferze. HEL SPOT to także nowa platforma komunikacji marki, którą rozpoczyna dziś emisja spotu telewizyjnego.

 

Projekt startuje 29 lipca na plaży w mieście HEL. Jego zwieńczeniem będzie FINAŁ HEL SPOT, czyli dwudniowa impreza, prawdziwa muzyczna uczta z najlepszymi polskimi i zagranicznymi artystami. Wystąpią m.in.: De La Soul, Hercules & Love Affair, Monki, Łąki Łan, Taco Hemingway, Xxanaxx, Miuosh i Tede.

Wstęp na Finał oraz wszystkie imprezy HEL SPOT jest bezpłatny. Dodatkowo w czasie Finału organizator uruchomi specjalny transport z Trójmiasta do Helu i z powrotem.

8 lipca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza emisja nowego spotu EB. 

Wydarzenie promuje także intensywna kampania digitalowa, komunikacja na Facebooku i w punktach sprzedaży. W sklepach w całej Polsce dostępna będzie także limitowana edycja puszki 500 ml HEL SPOT.

Kampania OOH obejmie Trójmiasto, Półwysep Helski i Warszawę. W stolicy powstaną również murale dedykowane akcji.

Za działania ATL i digital marki EB odpowiada agencja Gong. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Organizatorem wydarzenia HEL SPOT jest agencja LIVE, działania PR – agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest. Projekt puszki przygotowała Agencja WILK.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane