PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Platforma Hurtum nawiązała współpracę z kolejnymi dostawcami

Autor: dlahandlu.pl 24 maja 2016 14:45

Niedawno Mlekovita rozpoczęła sprzedaż hurtową online na platformie HURTUM. Do grona dostawców na www.hurtum.pl dołączyli także tacy gracze jak Nordis, Duda czy Michałowski. Tym samym, na platformie handlu FMCG, dostępnych jest już ponad 70 dostawców zarówno lokalnych, jak i ogólnopolskich.

- Rozpoczęcie współpracy z tak dużymi podmiotami to dla nas ogromny sukces. Zarówno w związku z poszerzeniem oferty o bardzo popularne produkty, jak również korzyść wizerunkowa. Zaufanie, którym obdarzyły nas podmioty funkcjonujące na rynku nierzadko ponad ćwierć wieku, pokazuje nam, że eCommerce na stałe zagościł w FMCG – komentuje Magdalena Gołębiewska współzałożycielka i szefowa komunikacji w spółce.

Nordis, producent i dystrybutor żywności mrożonej, działający od 1968 roku. Spółka oferuje produkty pod marką własną, jak również wyroby innych marek, np.: Hortex, Dr.Oetker, Frosta, Grycan, Nestle, Aviko czy McCain. 

DUDA to największa w Polsce firma zajmująca się ubojem i rozbiorem mięsa czerwonego. Spółka kontroluje i jest zarazem najważniejszą częścią grupy kapitałowej, którą aktualnie tworzy około 30 firm z branży rolno-spożywczej z terenu całej Polski, Ukrainy oraz Niemiec. Wyroby DUDA dostępne są na HURTUM w województwie wielkopolskim oraz mazowieckim.

- Rozpoczęliśmy współpracę z platformą HURTUM, aby zapewnić naszym klientom biznesowym wygodny i szybki dostęp do naszych produktów. eCommerce ma ogromny potencjał i widzimy niesamowite możliwości rozwoju w tym sektorze – podsumowuje Sławomir Kopczyński, dyrektor ds. rynku Horeca z Centrum Mięsnego Makton (część Grupy Kapitałowej PKM DUDA SA).

Michałowski, hurtownia piwa, wina, alkoholi wysokoprocentowych oraz napojów, funkcjonuje na rynku już ponad 25 lat. 

HURTUM to platforma do zakupu produktów FMCG dla podmiotów biznesowych. Łączy producentów i hurtownie ze sklepami spożywczymi, HoReCa, stacjami benzynowymi a także po prostu firmami zamawiającymi kawę i herbatę dla pracowników czy też środki czystości. Na rynku działa od września 2015. Na samej platformie dostępnych jest już kilkanaście tysięcy produktów, a liczba kupujących oraz transakcji rośnie z miesiąca na miesiąc.

- Branża FMCG ma ogromny potencjał. Od zawsze oceniana jako najbardziej odporna na finansowy kryzys i najbardziej dynamiczna, właśnie wchodzi do eCommerce. Szacuje się, że do końca 2016 roku, globalna wartość sprzedaży eFMCG stanowić będzie ponad 5% całego FMCG (5,3%, Kantar Worldpanel)” – komentuje Ewelina Siedlecka, założycielka platformy HURTUM – „Polska ma jednak wiele do nadrobienia. Na teraz wartość ta wynosi na naszym rodzimym rynku 0,2%” – dodaje Siedlecka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane