REKLAMA
REKLAMA

PMR: Dyskonty liderem rynku, prężnie rozwijają się również sieci niewielkich sklepów

Autor: PMR, portalspozywczy.pl 13 grudnia 2011 15:02

W latach spowolnienia, handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce nadal wzrastał, wyróżniając się korzystnie na tle gospodarek europejskich. Rok 2011 to kolejny rok przejęć, które zmieniają układ sił na rynku, jak również rozwoju marek własnych, wkraczających do kolejnych segmentów rynku i do portfolio kolejnych graczy rynkowych - mówi Dominika Kubacka, analityk rynku handlu detalicznego o rynku spożywczym w Polsce w firmie PMR.

REKLAMA
- Dyskonty pozostają wiodącym pod względem dynamiki rozwoju segmentem, m.in. dzięki ekspansji i wynikom lidera rynku, sieci Biedronka. Pomimo dalszego spadku znaczenia małych sklepów spożywczych, które jako cały segment stopniowo oddają udziały w rynku nowoczesnym kanałom dystrybucji, prężnie rozwijają się sieci niewielkich sklepów, zwłaszcza te operujące w segmencie convenience oraz funkcjonujące w oparciu o franchising - podsumowuje Dominika Kubacka.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA