Po aferze z hamburgerami Tesco inwestuje w system badań DNA

Autor: www.dlahandlu.pl 30 stycznia 2013 09:47

W związku z wykryciem koniny w hamburgerach, Tesco podjęło decyzję o inwestycji w system kompleksowego badania DNA produktów mięsnych oferowanych w sklepach sieci. Jak zapowiada firma, wprowadzi to zupełnie nowy standard w sprzedaży mięsa. - Ostatecznie jesteśmy odpowiedzialni za produkty, które sprzedajemy - informuje firma.

Dwa tygodnie temu, 16 stycznia, sieć oficjalnie przeprosiła swoich klientów za zafałszowane produkty. - Po przeanalizowaniu całej sytuacji zrozumieliśmy, gdzie popełniono błąd. Nasz dostawca użył do wyrobu hamburgerów składników, które nie znajdowały się na liście, którą my zatwierdziliśmy. W rezultacie zrezygnowaliśmy z jego usług, aby taka sytuacja więcej się nie powtórzyła - podaje Tesco.

Dostawcą sieci była firma Silvercrest, należącej do grupy ABP Food.  

Z badań wynika, że 27 proc. składu burgera wołowego w Tesco zawierało DNA koniny, a kolejne 23 proc. stanowiło mięso wieprzowe. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane