Po Brexicie konsumenci bardziej wrażliwi na ceny

Autor: mojawyspa.co.uk 25 września 2016 17:11

Największe sieci handlowe w Wielkiej Brytanii szybko zrozumiały, że mieszkańcy Wyspy po Brexicie stali się „bardzo wrażliwi na ceny”. Stąd też propozycje sprzedawania produktów w mniejszych opakowaniach i użyciem tańszych składników. Wszystko po to, aby ceny na półkach nie odstraszyły klientów - pisze serwis mojawyspa.co.uk.

Według ekonomistów z Bank of England, 10-procentowy spadek wartości funta od czasu czerwcowego referendum sprawił, że firmy muszą stawić czoła wyższym kosztom importu. Jednak sieci handlowe, markety i inne podmioty na rynku dużo więcej czasu poświęcają temu, jak nie odstraszyć klienta wrażliwego na ceny.

Wszyscy są bowiem zgodni, że mieszkańcy Wysp od czasu podjęcia decyzji o Brexicie stali się „bardzo wrażliwi na ceny”. Sklepy więc muszą mieć nowy plan specjalnie dla takich osób. Plan jest już gotowy i zakłada „przeformatowanie produktów tak, aby nie drożały”. Należy się więc spodziewać, że w ciągu kilku miesięcy na sklepowych półkach pojawi się wiele produktów w mniejszych opakowaniach, albo takich, których produkcja zmieniła się za sprawą wykorzystania tańszych składników.

Więcej na  mojawyspa.co.uk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane