PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Po fali krytyki Tesco przeprasza za reklamę piwa i cydru w Wielki Piątek

Autor: wirtualnemedia.pl 18 kwietnia 2017 09:04

Brytyjska sieć Tesco opublikowała w Wielki Piątek reklamę prasową zachwalającą promocję piwa i cydru w swoich sklepach. Sprzedawca ostro skrytykowany w internecie przez kościół przeprosił za reklamę i obiecał nie zamieszczać podobnych w przyszłości - podały wirtualnemedia.pl

Reklama, w której Tesco promowało atrakcyjne ceny na piwo oraz cydr, pojawiła się w Wielki Piątek w wybranych tytułach prasowych sprzedawanych w Wielkiej Brytanii. Do zakupów zachęcało zamieszczone w reklamie zdanie: „Wielki Piątek właśnie stał się lepszy”. Opublikowana przez Tesco reklama alkoholu wywołała oburzenie w brytyjskich środowiskach kościelnych. W komunikacie jej rzecznik przeprosił za reklamę, zapewniając, że firma nie zamierzała urazić uczuć religijnych czytelników. Zapewnił też, że podobne reklamy nie będą już publikowane przez Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9793

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane