REKLAMA
REKLAMA

Po kucharzach sieci handlowe sięgają po sportowców

Autor: dlahandlu.pl 13 października 2015 11:30

Przez ostatnie 2-3 lata sieci handlowe jako twarze kampanii reklamowych wykorzystywały kucharzy i blogerów kulinarnych, którzy podpowiadali Polakom, jak gotować nowoczesne, proste potrawy z kuchni świata. Teraz sieci, które chcą być postrzegane, jako propagatorzy zdrowego stylu życia, zaczynają wspierać sportowców.

REKLAMA

Eurocash oraz Piotr i Paweł zostały partnerami programu Polskie Nadzieje Olimpijskie, który jest wspólną inicjatywą Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Telewizji Polsat, firmy Procter & Gamble oraz PGNiG. Ambasaorką programu jest Otylia Jędrzejczak.

Na stronie programu czytamy Polskie Nadzieje Olimpijskie powstały po to, by wspierać dzieci i młodzież uprawiające sporty olimpijskie oraz rozpowszechniać aktywność sportową dzieci chorych i niepełnosprawnych. Wsparcie udzielane będzie w postaci grantów przyznawanych corocznie zrzeszeniom, szkołom i innym podmiotom zajmującym się organizacją zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży.

Z kolei sieć Biedronka jest partnerem projektu funduszu stypendialnego Natalii Partyki, która zamierza fundować młodym sportowcom stypendia w wysokości od 10 tys. do 15 tys. zł przeznaczone na dofinansowanie treningów lub startu w zawodach. Jesienią ruszy też kampania „Uwierz w siebie i wygraj!” z udziałem Ambasadorów, czyli gwiazd sportu oraz uruchomiona zostanie pierwsza polska platforma crowdfundingowa DamNaSport.pl. Platforma umożliwi zdolnym sportowcom zdobycie środków finansowych na rozwój kariery sportowej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA