PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Po kucharzach sieci handlowe sięgają po sportowców

Autor: dlahandlu.pl 13 października 2015 11:30

Przez ostatnie 2-3 lata sieci handlowe jako twarze kampanii reklamowych wykorzystywały kucharzy i blogerów kulinarnych, którzy podpowiadali Polakom, jak gotować nowoczesne, proste potrawy z kuchni świata. Teraz sieci, które chcą być postrzegane, jako propagatorzy zdrowego stylu życia, zaczynają wspierać sportowców.

Eurocash oraz Piotr i Paweł zostały partnerami programu Polskie Nadzieje Olimpijskie, który jest wspólną inicjatywą Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Telewizji Polsat, firmy Procter & Gamble oraz PGNiG. Ambasaorką programu jest Otylia Jędrzejczak.

Na stronie programu czytamy Polskie Nadzieje Olimpijskie powstały po to, by wspierać dzieci i młodzież uprawiające sporty olimpijskie oraz rozpowszechniać aktywność sportową dzieci chorych i niepełnosprawnych. Wsparcie udzielane będzie w postaci grantów przyznawanych corocznie zrzeszeniom, szkołom i innym podmiotom zajmującym się organizacją zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży.

Z kolei sieć Biedronka jest partnerem projektu funduszu stypendialnego Natalii Partyki, która zamierza fundować młodym sportowcom stypendia w wysokości od 10 tys. do 15 tys. zł przeznaczone na dofinansowanie treningów lub startu w zawodach. Jesienią ruszy też kampania „Uwierz w siebie i wygraj!” z udziałem Ambasadorów, czyli gwiazd sportu oraz uruchomiona zostanie pierwsza polska platforma crowdfundingowa DamNaSport.pl. Platforma umożliwi zdolnym sportowcom zdobycie środków finansowych na rozwój kariery sportowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane