PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Po raz trzeci przyznano certyfikaty "Dobry produkt - wybór ekspertów"

Autor: dlahandlu.pl 16 października 2012 08:15

Grupa PTWP SA, wydawca magazynu Rynek Spożywczy oraz portali portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl, wspólnie z Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji przyznała już po raz trzeci firmom z branży żywnościowej certyfikaty "Dobry produkt - wybór ekspertów".

Oprócz przedstawicieli redakcji oraz POHiD w skład jury, które wyłoniło nagrodzone produkty i firmy, wchodzą także doc. dr Urszula Kłosiewicz-Górecka, zastępca dyrektora ds. Koordynacji Badań Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur; Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting oraz Agnieszka Sora, dyrektor zarządzający, GfK Polonia Sp. z o.o.

Nagrody, wspólnie z Edytą Kochlewską, redaktor naczelną serwisu dla handlu.pl i zastępczynią redaktora naczelnego "Rynku Spożywczego" oraz Łukaszem Stępniakiem, redaktorem naczelnym "Rynku Spożywczego" i serwisu portalspozywczy.pl, wręczyła Renata Juszkiewicz-Ciechońska, prezes zarządu Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji i dyrektor przedstawicielstwa Metro Group w Polsce. Galę poprowadziła prezenterka telewizyjna Anna Popek.

Wyróżnienia mają postać certyfikatów, które producenci i/lub dystrybutorzy mogą przez rok eksponować na opakowaniach nagrodzonych produktów. Celem nagród, przyznawanych w sześciu kategoriach, jest popularyzacja i promocja najlepszych produktów spożywczych, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, sposobem opakowania, i które znajdują największe uznanie u klientów.

Certyfikaty przyznano w kilku kategoriach: jakość produktu, produkt innowacyjny, funkcjonalność opakowań i design, produkt regionalny i produkt zagraniczny.

W kategorii Jakość produktu wyróżniono cztery wyroby. Pierwszą nagrodę otrzymało Ciasto Hrabiego firmy Consonni. Certyfikat odebrał Dominik Bartelak, współwłaściciel firmy Consonni. Drugie wyróżnienie trafiło na ręce Tomasza Myszki, specjalisty ds. marketingu Develey Polska Sp. z o.o., a nagrodzonym produktem był dystrybuowany przez firmę Sos Sojowy Kikkoman. W tej kategorii wyróżnienie otrzymała także Polędwica Królewska P.H.P. Tradycyjne Jadło. Spółkę reprezentował właściciel Jerzy Skonieczny. Ostatni zertyfikat Jakość produktu otrzymał Miód Kozacki Staropolski firmy Pszczelarz Kozacki. Nagrodę odebrał Artur Kozak, manager ds. marketingu i eksportu.

  • magda 2012-10-17 10:53:19

    i amber moj ulubiony browar regionalny dostał tez nagrode, brawo!

  • Woźniak 2012-10-17 10:47:10

    AntekMantek, widać, że nie posiadasz wiedzy a tylko powtarzasz utarte frazesy o ekotrendzie i wysokich cenach. Po pierwsze produkty ekologiczne są zdrowsze i są na to naukowe dowody, po drugie kupowanie w sklepach ze zdrową żywnością nie zwalnia nikogo z obowiązku czytania etykiet i sprawdzania certyfikatów (nie we wszystkich sklepach jest tak, jak w OFZ, że produkty certyfikowane oznaczone są specjalnymi etykietkami)i wreszcie po trzecie Polacy muszą nauczyć się kalkulować, a nie kupować tony jedzenia, które potem lądują w koszu i narzekać, że nie mają pieniędzy!

  • AntekMantek 2012-10-17 10:29:42

    no właśnie moda... trend, a nie rzeczywista wartość - moim zdaniem trochę ściema z tym eko. Na sklepie szyld, że niby zdrowa żywność, a w środku produkty, które mogę spotkać w normalnych marketach i to jeszcze dużo taniej! Ta ekomoda sporo kosztuje...

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9793

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane