Po reklamie Lidla Pascal Brodnicki promuje nowy wariant Ramy

Autor: wirtualnemedia.pl 23 września 2015 09:40

Po reklamie Lidla Pascal Brodnicki promuje nowy wariant Ramy Pascal Brodnicki znów w reklamie, tym razem promuje markę Rama, fot. za wirtualnemedia.pl

Pascal Brodnicki został ambasadorem nowego produktu w portfolio Unilever Polska - Rama Smaż jak Szef Kuchni. Kucharz występuje w kampanii wspierającej rynkowy debiut nowego brandu - podają wirtualnemedia.pl.

Rama Smaż jak Szef Kuchni to miks olejów, np. rzepakowego ze słonecznikowym lub rzepakowego z oliwą z oliwek. Dostępna jest w trzech wariantach: klasyczna, maślany smak i oliwa z oliwek.

Rynkowy debiut produktu wesprze szeroko zasięgowa kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę oraz internet (m.in. blogi kulinarne i serwisy VoD). Rama Smaż jak Szef Kuchni ma być też promowana w jednym z najpopularniejszych programów kulinarnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane