Po rozbudowie Galeria Pomorska przyciąga nowe marki

Property News 19 lutego 2016 09:49

Dzięki rozbudowie odwiedzalność Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy wzrosła o blisko 20 proc., zmianom ulegają zachowania zakupowe klientów, a grono najemców wciąż powiększa się o nowe marki.

Od września 2015, czyli momentu zakończenia rozbudowy, Galeria Pomorska odnotowała prawie 20 proc. wzrost footfall w porównaniu do adekwatnych miesięcy 2013 roku, czyli okresu tuż przed rozpoczęciem prac budowlanych. Galeria, która dzięki rozbudowie zyskała 10 000 mkw. nowej przestrzeni najmu i powiększyła swoje portfolio o 40 sklepów i punktów usługowych, przyciąga także nowych klientów. Rośnie również wartość przeciętnego koszyka zakupowego i częstotliwość odwiedzin. Inwestorem obiektu jest Resolution Property.

W Galerii Pomorskiej nadal trwa proces rekomercjalizacji, w ramach którego sfinalizowane zostały kolejne umowy najmu. Niedawno grono najemców centrum poszerzyło się o 65-metrowy salon jubilerski marki Yes, natomiast niebawem dołączy do niego marka modowa Kubenz, która zajmie powierzchnię ponad 150 mkw.

Za komercjalizację obiektu odpowiadają firmy Balmain Asset Management i JLL.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane