PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Po studentach Sphinx chce pozyskać kolejną grupę docelową: dzieci

Autor: dlahandlu.pl 25 listopada 2014 12:40

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wprowadza program dla dzieci pod hasłem Sphinx Kids Club. Przygotowane zostały karty uprawniające do korzystania z dodatkowych atrakcji w lokalach sieci. Dla klubowiczów przewidziano stałe propozycje, w tym specjalną ofertę urodzinową, a także okresowe promocje i konkursy.

REKLAMA

 

- W naszych restauracjach rodziny z dziećmi to stali, bardzo ważni bywalcy. W czerwcu br. wprowadziliśmy specjalne menu dla dzieci z prezentem do każdego zamówionego dania, wyposażyliśmy wszystkie lokale w krzesełka z atestem oraz odświeżyliśmy kąciki zabaw. Dopełnieniem naszych starań o zadowolenie najmłodszych gości jest wprowadzony właśnie program - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

Ze Sphinx Kids Club wiążą się stałe korzyści dla najmłodszych. Jedną z nich są kolorowe naklejki dla każdego dziecka po okazaniu karty podczas zamówienia. Ponadto dla uczestników programu przygotowana została atrakcyjna oferta urodzinowa dostępna w wybranych restauracjach. Zawiera ona dedykowane menu dla dzieci z różnymi specjałami Sphinxa. Dodatkowo Sphinx zapewnia soczki w kartonikach, a także przekąski. Oprócz atrakcji wpisanych na stałe w program Sphinx Kids Club, na najmłodszych czekają też okresowe konkursy i promocje. 

By przystąpić do Sphinx Kids Club należy wypełnić formularz dostępny w restauracji lub na stronie www.sphinx.pl. Karta wydawana jest opiekunom dzieci, które nie ukończyły 12 lat.

Pod koniec października br. Sphinx wdrożył program Sphinx Student Club, dzięki któremu studenci otrzymają specjalne karty uprawniające do korzystania z promocyjnego menu. Uczestnicy Sphinx Student Club będą również mieli dostęp do dedykowanych specjalnie dla nich akcji promocyjnych, jak również będą mogli brać udział w wydarzeniach kulturalnych organizowanych w restauracjach Sphinx.  

Sfinks Polska zarządza 108 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 6 restauracjami WOOK (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15852

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA