Po torebkach Wittchen Lidl wprowadza do oferty sztućce Gerlach

Autor: dlahandlu.pl 8 grudnia 2014 10:06

W badaniu przeprowadzonym przez MillwardBrown na zlecenie Lidl Polska aż 92 proc. respondentów uznało, że najważniejszymi akcesoriami w ich kuchni są sztućce. Dlatego Lidl wprowadził do oferty trzy zestawy sztućców Gerlach (222zł/komplet): nowoczesne Slender, z delikatnym wzorem Piano oraz eleganckie Muza.

Komentując pojawienie się sztućców Gerlach w ofercie Lidla, Robert Kowalczyk z firmy Gerlach powiedział: - Podejmując współpracę z firmą Lidl, chcieliśmy przed Świętami Bożego Narodzenia dotrzeć do szerokiej grupy konsumentów, którzy cenią sobie najwyższą jakość i długoletnie tradycje marki "Gerlach".

Od 2012 roku niemiecki dyskonter wprowadza do swoich placówek produkty uznanych marek. W Lidlu dostępne były winy Château Pedesclaux 2009 oraz Château Talbot 2010 po 199 zł za butelkę. Dodatkowo na półkach sklepów znalazły się paski, portfele, a później torebki Wittchen.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane