Po zakupy prezentów Polacy wybiorą się do hipermarketów

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2010 12:26

Hipermarkety i specjalistyczne sieci sklepów oraz internet to najbardziej popularne miejsca, w których Polacy dokonują zakupu świątecznych prezentów.

Sklepy wielkopowierzchniowe są częściej odwiedzane przez osoby w wieku 45-64 lata. Jednak kluczową rolę w szukaniu pomysłu na prezent i jego wyboru pełni internet. Tam Polacy oglądają wybrany towar, sprawdzają jego cenę w porównywarkach i ewentualnie dokonują finalnego zakupu.

Wśród najbardziej pożądanych i najczęściej wręczanych prezentów znajdą się kosmetyki i perfumy. Na kolejnych pozycjach znalazły się książki, odzież/obuwie, biżuteria/zegarki, płyty CD/muzyka a także słodycze, żywność i napoje. Polacy deklarują, że skupią się na prezentach praktycznych, ale tańszych niż rok wcześniej.

Zgodnie z deklaracjami Polacy wydadzą na święta 1800 zł, z czego 43 proc. przeznaczą na prezenty dla bliskich. Badanie Delloite przeprowadzono w Polsce na grupie 951 osób powyżej 18 roku życia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane