REKLAMA
REKLAMA

Poczta Polska korzysta na dynamicznym rozwoju rynku e-commerce

Autor: pr/dlahandlu.pl 20 stycznia 2015 10:58

Poczta Polska dostarczyła w czwartym kwartale 2014 roku o blisko 30 procent więcej paczek niż w tym samym okresie 2013 roku. W ostatnim tygodniu przed Wigilią (15-21.12) Poczta obsługiwała prawie dwa razy więcej paczek niż zwykle. Liczby te oddają sukcesywny wzrost rynku e-handlu w Polsce. Z roku na rok Polacy coraz chętniej zamieniają tradycyjny koszyk sklepowy na wirtualny. Ponad 80 proc. Polaków posiadających dostęp do sieci kupiło choć część prezentów przez internet.

REKLAMA
- W 2015 roku spodziewamy się około 20 procentowego wzrostu rynku zakupów w sieci. Poczta na rynku dostaw towarów kupionych i sprzedanych on-line już rośnie szybciej niż rynek. Korzystamy na dynamicznie rosnącym rynku ecommerce. To także wynik naszej ekspansji sprzedażowej i pozyskiwania nowych klientów. Sprzyjają temu między innymi zmiany w sieci placówek i dłuższe godziny otwarcia - w dużych miastach do 21.00 - mówi Sławomir Żurawski, odpowiedzialny w Poczcie Polskiej za rozwój segmentu paczkowego (KEP).

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA