REKLAMA
REKLAMA

Poczta Polska: Odbiór w punkcie paczek z Internetu rośnie o ponad 200 proc.

Autor: pr 14 kwietnia 2016 11:02

"Odbiór w PUNKCIE” to rozwiązanie, które coraz częściej wybierają kupujący w sieci. Poczta Polska zanotowała w I kwartale 2016 r. wzrost o ponad 200 proc. tej formy odbioru przesyłek w placówkach pocztowych i stacjach ORLEN w porównaniu do tego samego okresu w 2015 roku.

REKLAMA

Obecnie wszyscy operatorzy zorientowani na eCommerce rozwijają sieć punktów odbioru: są to placówki własne, partnerskie, jak i urządzenia samoobsługowe. Działania Poczty Polskiej wpisują się w ten trend.

- Poczta Polska ma obecnie największą na rynku sieć do odbioru produktów zakupionych w sieci. Klienci mogą wybrać dogodne miejsce odbioru spośród ponad 4100 placówek pocztowych, ale także w prawie 1000 stacjach paliw ORLEN. W sumie, sieć Poczty Polskiej w opcji Odbiór w PUNKCIE obejmuje łącznie ponad 5 100 punktów (placówki Poczty Polskiej i stacje paliw  ORLEN), spośród których niemal 20% stanowią punkty całodobowe - informuje operator.

.Już ponad 5 proc wszystkich paczek obsługiwanych przez Pocztę Polską jest wybieranych przez klientów w serwisie „Odbiór  w Punkcie”. – Chcemy, aby ten trend się umacniał. Dlatego jeszcze w tym roku udostępnimy nowe lokalizacje odbioru i dodamy rozwiązania online jeszcze bardziej upraszczające sposób korzystania z tej opcji odbioru. Nowe lokalizacje to podążanie za wygodą eKupujących – podkreśla Rafał Pietrwalski z Poczty Polskiej. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA