Poczta Polska oferuje e-sklepom automatyczną obsługę zwrotów

Autor: dlahandlu.pl 4 sierpnia 2014 11:40

Poczta Polska rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Głównym medium kampanii będzie Internet. Osią działań będą filmy reklamowe, których bohaterzy to właściciele sklepu internetowego: Eryk i Eugeniusz Komersowie. - Naszym celem jest pełna obsługa logistyczna branży e-commerce, tak aby właściciele sklepów mogli skoncentrować się na swojej podstawowej działalności - mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor biura marketingu i filatelistytki w Poczcie Polskiej.

W czerwcu Poczta Polska otworzyła serwis oferujący kompleksową obsługę dla sektora e-handlu. Właściciele sklepów internetowych w jednym miejscu mogą zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów, skorzystać z usług finansowo - ubezpieczeniowych czy wysłać elektroniczną fakturę.

Od stycznia 2015 r. zagwarantowanie konsumentowi możliwości zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni stanie się obowiązkiem każdego sprzedawcy. Dlatego Poczta oferuje zautomatyzowaną obsługę zwrotów, pozwalającą na rozwiązanie problemu niezadowolonych klientów, bez generowania dodatkowych kosztów po stronie e-sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane